La ora actuala avem echipa completa , dar cine stie .
Daca consideri ca poti sa aduci o plus valoare companiei noastre noi suntem deschisi sa te cunoastem , asa ca trimite propunerea ta pe [email protected]
KEY ACCOUNT MANAGER
Candidatul ideal:
• Experienta in domeniul vanzarilor de servicii (B2B) de minim 2 ani- conditie obligatorie;
• Studii superioare finalizate si atractie catre domeniul tehnic (preferabil);
• Abilitati de comunicare, prezentare si negociere evidente;
• O puternica motivatie profesionala, personala si financiara;
• Experienta in domeniul sistemelor de securitate – constituie un avantaj;
• Motivatie, perseverenta si putere de convingere;
• Orientare catre client si catre rezultate, obisnuit sa lucreze cu deadline-uri stricte;
• Capacitate de lucru atat individual, cat si in echipa;
• Operare PC – MS Office (Word, Excel), Internet;
• Carnet de conducere categoria B.
Responsabilitati:
• Activitate preponderenta de HUNTING;
• Participarea activa la intocmirea strategiei de vanzari;
• Prospectarea continua a pietei in vederea identificarii a noi oportunitati de business;
• Responsabilitati privind promovarea si ofertarea serviciilor integrate de sisteme de securitate oferite;
• Responsabil de urmarirea realizarii target-ului lunar de vanzari si profit;
• Negocierea si urmarirea derularii in conditii optime a contractelor cu diversi clienti;
• Asigurarea implementarii si respectarii tuturor politicilor si procedurilor de lucru ale companiei;
• Reprezentarea si promovarea imaginii companiei intr-un mod profesionist;
• Cunoasterea concurentei si a pietei de profil;
• Colaborarea cu toti membrii companiei pentru asigurarea satisfactiei clientilor si indeplinirea target-urilor.Oferta noastra pentru viitorul nostru coleg:
• salariu atractiv, in functie de experienta profesionala;
• mediu de lucru dinamic, in cadrul unei colectiv tanar si motivat;
• conditii de munca avantajoase;
• on-the-job training si feedback permanent din partea managementului.Detalii privind firma angajatoare:
Protekt este o firma specializata in domeniul sistemelor de securitate, avand o experienta de peste 10 ani pe piata din Romania.
Fie ca este vorba despre proiectare, instalare sau servicii de mentenanta, firma Protekt este un partener de incredere, detinand atat mijloacele tehnice, cat si resursele umane necesare finalizarii cu succes a proiectelor clientilor nostri cei mai exigenti. Misiunea companiei este sa vina in intampinarea cerintelor si nevoilor clientilor sai si sa le ofere servicii integrate complete, la un raport calitate-pret fara concurenta.
Daca sunteti interesati de acest post, puteti trimite CV-ul dumneavoastra la adresa: [email protected]/
Va multumim.
SPECIALIST MARKETING ONLINE
Candidatul ideal:
• Experienta de minim 2 ani intr-un post similar cu responsabilitati de online marketing
• Capacitate de analiza, sinteza si redactare concisa si corecta a informatiilor;
• Cunostinte avansate de operare PC (pachetul Office);
• Cunostinte de baza SEO si e-commerce;
• Experienta in utilizarea Google Adwords si Google Analytics;
• Creativitate, flexibilitate si originalitate, atentie la detalii si interes pentru calitate;
• Limba engleza nivel mediu/avansat;
• Orientare catre client si rezultate, obisnuit sa urmareasca targetul stabilit;
• Capacitate de lucru atat individual, cat si in echipa.
Responsabilitati:
• Promovarea imaginii companiei in mediul online;
• Intretinere si actualizare site;
• Identificarea noilor oportunitati de dezvoltare a companiei/ produselor/promotiilor in mediul online;
• Optimizare site pentru o mai buna vizibilitate in motoarele de cautare;
• Administrare conturi retele sociale;
• Analiza trafic si rezultate pentru campaniile desfasurate online;
• Dezvoltarea bazei de date utilizatori si campanii de comunicare/ fidelizare cu acestia;
• Mentinerea legaturii cu clientii;
• Redactare de newsletter;
• Cresterea traficului si ratelor de conversie;
• Negocieri cu furnizorii de servicii din media on-line.
Oferta noastra pentru viitorul nostru coleg:
• Salariu atractiv si bonusuri motivante, in functie de rezultatele obtinute;
• Mediu de lucru dinamic, in cadrul unei colectiv tanar si motivat;
• Oportunitati de dezvoltare a carierei profesionale;
• On-the-job training si feedback permanent.
Detalii privind firma angajatoare:
Protekt este o firma specializata in domeniul sistemelor de securitate, avand o experienta de peste 10 ani pe piata din Romania.
Fie ca este vorba despre proiectare, instalare sau servicii de mentenanta, firma Protekt este un partener de incredere, detinand atat mijloacele tehnice, cat si resursele umane necesare finalizarii cu succes a proiectelor clientilor nostri cei mai exigenti. Misiunea companiei este sa vina in intampinarea cerintelor si nevoilor clientilor sai si sa le ofere servicii integrate complete, la un raport calitate-pret fara concurenta.
Daca sunteti interesati de acest post, puteti trimite CV-ul dumneavoastra la adresa: [email protected]/
Va multumim.
DIRECTOR VANZARI
Candidatul ideal:
• Experienta in domeniul vanzarilor minim 3 ani – conditie obligatorie;
• Studii superioare finalizate si atractie catre domeniul tehnic (preferabil);
• Abilitati de conducere si leadership;
• Abilitati de comunicare, prezentare si negociere evidente;
• Experienta in domeniul sistemelor de securitate constituie un avantaj;
• Motivatie, perseverenta si putere de convingere;
• Orientare catre client si rezultate, obtinerea targetului stabilit;
• Capacitate de lucru atat individual, cat si in echipa;
• Operare PC – MS Office (Word, Excel), Internet;
• Carnet de conducere categoria B – conditie obligatorie.
Responsabilitati:
• Organizarea activitatii echipei in subordine;
• Supervizarea activitatii reprezentantilor de vanzari (raportare, motivare, training);
• Managementul relatiilor cu clientii;
• Propunerea de solutii pentru optimizarea activitatii;
• Permanenta actualizare a informatiilor despre piata si concurenta;
• Colaborarea cu celelalte departamente pentru desfasurarea in bune conditii a activitatii;
• Indeplinirea bugetelor si participarea la efectuarea acestora si a forecast-urilor;
• Dezvoltarea retelei/ portofoliului de clienti;
• Instruirea si coordonarea reprezentantilor de vanzari subordonati.
Oferta noastra pentru viitorul nostru coleg:
• Salariu atractiv si bonusuri motivante, in functie de rezultatele obtinute;
• Mediu de lucru dinamic, in cadrul unei colectiv tanar si motivat;
• Oportunitati de dezvoltare a carierei profesionale;
• On-the-job training si feedback permanent.
Detalii privind firma angajatoare:
Protekt este o firma specializata in domeniul sistemelor de securitate, avand o experienta de peste 10 ani pe piata din Romania.
Fie ca este vorba despre proiectare, instalare sau servicii de mentenanta, firma Protekt este un partener de incredere, detinand atat mijloacele tehnice, cat si resursele umane necesare finalizarii cu succes a proiectelor clientilor nostri cei mai exigenti. Misiunea companiei este sa vina in intampinarea cerintelor si nevoilor clientilor sai si sa le ofere servicii integrate complete, la un raport calitate-pret fara concurenta.
Daca sunteti interesati de acest post, puteti trimite CV-ul dumneavoastra la adresa: [email protected]/
Va multumim.
TEHNICIAN INSTALATOR SISTEME DE SECURITATE
Candidatul ideal:
- Experienta in domeniul sistemelor de securitate de minim 1 an;
- Cunoasterea echipamentelor instalate de firma;
- Permis conducere categoria B;
- Abilitati tehnice excelente;
- Disponibilitate pentru deplasari in teritoriu si program prelungit cand este nevoie;
- Apt pentru munca la inaltime;
- Seriozitate, punctualitate, loialitate, spirit de echipa;
- Mod riguros de organizare, disciplina muncii;
- Cunostinte de retelistica prezinta avantaj in desfasurarea activitatii.
Responsabilitati:
- Realizarea cablarii si instalarii sistemelor de securitate comercializate de firma: sisteme antiefractie, supraveghere video, control acces, pontaj, detective incendiu, videointerfonie, stingere incendiu, sonorizare, automatizari, etc.;
- Punerea in functiune si efectuarea programari sistemelor de securitate instalate;
- Executarea operatiunilor de interventie, service si mentenanta pentru clientii din portofoliu;
- Intocmirea documentatiei necesare fiecarei interventii (fisa de interventie, fisa intrare in service/ mentenanta, proces verbal de predare primire etc.);
- Intretinerea sistemelor de securitate aflate in garantie si post- garantie;
- Instructaj de folosire a echipamentelor instalate catre beneficiarii firmei;
- Asigurarea asistentei tehnice catre clientii firmei.
Oferta noastra pentru viitorul nostru coleg:
- salariu atractiv, in functie de experienta profesionala;
- mediu de lucru dinamic, in cadrul unei colectiv tanar si motivat;
- posibilitatea dezvoltarii carierei profesionale si dobandirii de noi competente;
- on-the-job training.
Detalii privind firma angajatoare:
Protekt este o firma specializata in domeniul sistemelor de securitate, avand o experienta de peste 10 ani pe piata din Romania.
Fie ca este vorba despre proiectare, instalare sau servicii de mentenanta, firma Protekt este un partener de incredere, detinand atat mijloacele tehnice, cat si resursele umane necesare finalizarii cu succes a proiectelor clientilor nostri cei mai exigenti. Misiunea companiei este sa vina in intampinarea cerintelor si nevoilor clientilor sai si sa le ofere servicii integrate complete, la un raport calitate-pret fara concurenta.
Daca sunteti interesati de acest post, puteti trimite CV-ul dumneavoastra la adresa: [email protected]/
Va multumim
REPREZENTANT VANZARI
Candidatul ideal:
- Experienta in domeniul vanzarilor de servicii (B2B) de minim 1 an – conditie obligatorie;
- Studii superioare finalizate si atractie catre domeniul tehnic (preferabil);
- Abilitati de comunicare, prezentare si negociere evidente;
- O puternica motivatie profesionala, personala si financiara;
- Experienta in domeniul sistemelor de securitate constituie un avantaj;
- Motivatie, perseverenta si putere de convingere;
- Orientare catre client si catre rezultate, obisnuit sa urmareasca targhet-ele stabilite;
- Capacitate de lucru atat individual, cat si in echipa;
- Operare PC – MS Office (Word, Excel), Internet;
- Carnet de conducere categoria B.
Responsabilitati:
- Prospectarea continua a pietei in vederea identificarii de noi clienti;
- Responsabilitati privind promovarea intr-o maniera profesionista a serviciilor integrate de sisteme de securitate oferite de companie;
- Cunoasterea concurentei si a pietei de profil;
- Responsabil de urmarirea realizarii target-ului lunar de vanzari si profit;
- Negocierea si urmarirea derularii in conditii optime a contractelor cu diversi clienti;
- Respectarea tuturor politicilor si procedurilor de lucru ale companiei;
- Colaborarea cu toti membrii companiei pentru asigurarea satisfactiei clientilor si indeplinirea target-urilor.
Oferta noastra pentru viitorul nostru coleg:
- Salariu atractiv si bonusuri motivante, in functie de rezultatele obtinute;
- Mediu de lucru dinamic, in cadrul unei colectiv tanar si motivat;
- Oportunitati de dezvoltare a carierei profesionale;
- On-the-job training si feedback permanent.
Detalii privind firma angajatoare:
Protekt este o firma specializata in domeniul sistemelor de securitate, avand o experienta de peste 10 ani pe piata din Romania.
Fie ca este vorba despre proiectare, instalare sau servicii de mentenanta, firma Protekt este un partener de incredere, detinand atat mijloacele tehnice, cat si resursele umane necesare finalizarii cu succes a proiectelor clientilor nostri cei mai exigenti. Misiunea companiei este sa vina in intampinarea cerintelor si nevoilor clientilor sai si sa le ofere servicii integrate complete, la un raport calitate-pret fara concurenta.
Daca sunteti interesati de acest post, puteti trimite CV-ul dumneavoastra la adresa: [email protected]/
Va multumim.