Office Admin
Ce cautam de la noua colega ?
- Sa fie o persoana ordonata si responsabila
- Sa fie absolvent: scoala de studii superioare (de preferinta de specialitate)
- Sa aiba experienta in munca de minim 3 ani ;
- Sa aiba abilitati organizatorice demonstrate;
- Sa fie serios, responsabil si sa aiba spirit de echipa;
- Sa dispuna de o buna capacitate de organizare si coordonare, sa fie receptiv la nou si sa dispuna de o inalta capacitate de adaptare si invatare;
Atributiile viitorului nostru coleg vor fi:
- Activitati specifice financiare ( aranjare documente , facturi , pregatire documente pentru firma de contabilitate)
- Front office (preluare apeluri, scanare documente , gestiune corespondenta )
- Administrative ( administrare birou , gestionat curier )
- HR ( programare colegi SSM , medicina muncii )
Beneficii
- un loc de munca dinamic si performant ,
- un salariu motivant,
- un mediu de lucru placut,
- posibilitatea de a se dezvolta profesional
In situatia sunteti o persoana de valoarea si in cautarea unor noi oportunitati va rugam ne dati un email la [email protected]